söndag 7 september 2008

Spa-kväll + Umeå del 2

Helgen har som sagt varit superlyckad.
Spa-kvällen gick ju som som sagt överstyr, men nu är mitt öga helt OK.
I Umeå lyckades vi stöta på de verse människor, skulla alla dit i lördags?

Här kommer ivartfall lite bilder från i fredags och igår:

Allt gottegott ;) Sakerna inför spa-kvällen + bussresan dit å tillbaka till Umeå ;)








Så ser hon ut om kvällarna ;)


Min bestis festis ;)



Ibland lyckas man ju ;)
Påväg dit ;) Vääldigt tidigt på morgonen ;)
Jenna provar ut ett par nya Reebok skor ;)
Ja, hon har litet huvud ;)
Inne på Ur &Penn
Bilden blev ju typ bra :O
Jag i solen :}
Jag vet att ni vill klättra in där ;)
Jenna vill till ballonghavet
Hookerskorna som jag kallar dem ;)
Jenna provar vilka skor som är skönast ;)
Myspys i solen ;)
Jenna lyssnar inte på musik som andra barn
Min superhärliga halsduk/luva/vantar. Köpt på Rut m.fl
Blir ni förvånade ;)?
Mitt första par skor :)
Jenna har ett par likadana ;)
2 års present till älsklingen ;)
Jepp... Det finns foundation i vitt!
Extra vitaminer som ska vara bra för håret

1 kommentar:

  1. Vi är så fina på bilderna men jag hade då kul iallafall!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...