torsdag 4 september 2008

Torsdag

Nu äntligen är snart veckan slut. Som jag har längtat ;)

Jag har typ sovit gott inatt. Drömt lite konstigt, men det är inget ovanligt.
Sen idag när jag kommer hem från APUn så ska jag städa mitt rum så att det är fint då JenisPenis kommer.
Och imorgon så ska jag försöka att sluta tidigare, så att vi hinner köpa allt vi behöver för våran myskväll. Sen så kommer kanske älsklingen förbi och ser på film med oss, men han var inte så peppad på att få tånaglarna målade. Undrar varför?

Nu ska jag börja göra mig iordning för den här dagen. Ha en fortsatt trevlig dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...