onsdag 10 september 2008

Underbara ring

I måndags då jag och Angelika var på Polenmötet så passade vi på att äta på Subway. Då gick vi förbi en smyckesbutik och passade på att kolla i skyltfönstret. Där så jag en alldeles underbar ring. Kollade på prislappen. Jamen drygt 13 tusen var ju inte så farligt. Tills jag insåg att ringen kostade drygt 113 tusen... Inte kul. Men sen kom fråga nr 2, vem fan har råd med en ring för 113tusen i Skellefteå? Visst, Hade det varit Stockholm eller liknande så hade jag förstått, men här är det inte alltför många som bara huxflux köper sig en ring för 113 tusen. Men den vill jag ha.
Tog lite suddiga bilder på själva ringen, men prislappen blev klar och tydlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...