onsdag 15 oktober 2008

Ge mig helg nu tack?

Jag vet inte varför men jag ä bara för less - på allt. Verkligen. Då jag tycker att det roligaste är att bara ligga i soffan och halv se på Dr Phil, då är något fel. Då jag inte ens vill plugga (som den lilla nörd jag är) då är det något verkligen fel. Ska egentligen ha prov i mikrobiologi imorgon, men det kommer inte att hända. Utan det blir en annan dag. Sen så har jag tydligen engelskaglosor. Vad kan jag säga, så går det när man är på klassresa...
Sen så försöker jag lära om mig emd datorn. Vet ni hur himlans stor min stora laptop egentligen är? Jämfört med den lilla datorn så är ju den här enorm. Och inte använd på över en vecka. Fy så hemskt.
Men imorgon är det torsdag. Det betyder en dag kvar till fredag = frihet. Och lite rännande på stan med Jenna innan jag tar mig till älsklingen. Som jag inte träffats sen i måndags, vilket känns som en evighets sen. Vilket inte är kul. Och mitt hår är inte heller kul påtal om oskojiga saker. Skatbo säger jag bara. Men jag ska härda ut tills på fredag. Mitt hår behöver egentlig in på rehab = avvänja sig ifrån att bli tvättat var och varannan dag. Och nu svamlar jag på. Men jag är trött och då blir jag som Jenna. Vilket är lagomt kul....
Men nu ska jag plocka lite i rummet, ser kaosigt ut efter att Jenna varit här. Undrar på varför...

1 kommentar:

  1. Haha, jag skrattade lite då du skrev att du var trött och svamlade och blev så då du var trött, alltså som mig, kolla mitt senaste inlägg så fattar du varför!

    Haha hej tvilling, lyckades oxå skriva om mitt hår, vi har skills don't we?

    Se det positivit, vi går bara till kl 2 idag!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...