fredag 31 oktober 2008

Happy Halloween!


Idag är en utav två dagar alla barnen väntar på, halloween. Snart kommer alla småungar utklädda till ett gulligt monster och kräver en på godis. Får dom inte det lär ens dörr bli äggad. Suck, minnen ;)


Jag har precis kommit hem från frisören, blev supernöjd. Lägger upp någon bild snart, kameran funkar inte och mobilen är nånstans. Ska snart till älsklingen och där har dom inte flyttat över internetet än. Vad jag vet. Men lilldatorn följer med, bara för att. Nog för att jag ska hem imorgon, men det gör ju inget.

Nu har Jenna även piercat naveln. Jag var beredd på gråt och ett litet skrik, men allt jag hörde var 'Var det där allt?'. Visst är hon söt?

Nä nu håller vi på att förbereda oss till kvällen. Saker och ting ska fixas, och hår och smink är ju som redan klart... ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...