måndag 20 oktober 2008

Hårklipp

Nu är det inte länge kvar tills det är lov. Gud så skönt. Jag vet att killarna kommer att jaga hela lovet. Men jag kommer att bo i sängen. Jag ska sova, sova lite till och blogga. Det är så det ska vara. Om jag inte är på stan förståss. För dit måste man ju också. Sen så måste jag hitta den där ultimata frisyren, snygg, passar ett rundare ansikte och är lätt att styla, det som är viktigt för mig helt enkelt. Någon som har ett tips om hur jag kan klippa mig? Länka en bild eller två i kommentarfältet.

1 kommentar:

  1. Lycka till i tävlingen nu! Bevaka med bloggkoll så missar du inte kommande tävlingar ;P Ställ gärna frågor i min frågestund !

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...