söndag 26 oktober 2008

Höstlov

Äntligen har jag höstlov. Imorgon finns det inget tvång att ta bussen till skolan, jag får sova hur länge jag vill. Superhärligt.
Just nu ser jag på reprisen av Desperate Housewives. Spännande avsnitt.
Imorse så var jag ju så duktig att jag lyckades köra upp ena näven i Simons takfläkt så ett av bladen träffade min knoge. Så nu är den smått blå/lila med ett litet sår. Vilket inte är det minsta kul... Men så går det när man är klumpig...
Ikväll blir det att ta det lugnt och se på Gossip Girl. Ska även se över veckan så att jag hinner med allt jag tänkt. Är det bara jag som insett att höstlovet är för kort? Det behövs ett par extra dagar känner jag.
Veckan ser typ ut såhär:
Måndag: Prata med tjejorna om projektarbetet. Tänkt att åka hem till älsklingen. Typ städa rummet?

Tisdag: Inplanerat möte om projektarbetet.
Onsdag. Åka till Jenna (typ).
Torsdag: Åker hem igen. ÄLsklingen sover över.
Fredag: Halloween. Klippning 09:00. Gå på stan först med farmor och sen med Jenna. Följa Jenna till en piercare och hålla handen medans hon tar hål i naveln. Festa (?) på kvällen?

Nu är det mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...