lördag 25 oktober 2008

Lördag

Goddag bloggen. Tyvärr så blev det inte nån bio igår... Hade tydligen inga pengar kvar på mitt konto. Vilket suger rejält. Men snart är det den sista, och då kommer det in pengar på kontot Kaching!. Men innan dess är man fattig som en kyrkråtta.
Igår så spöade jag simons syster Emma i Monopol rejält. Hon ägde fem städer och jag ägde allt det andra som går att äga (inklusive friparkering ;) ).
Sen så var jag personligt stöd till Jenna som var på nåt FN-grejs igår. Köpte mig en ny söt mössa och matchande handskar. Lägger upp bilder sen.

Nä nu ska jag spöa dem igen. Dom lär sig aldrig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...