lördag 4 oktober 2008

Lördags mys

God eftermiddag. Har precis avslutat ett långt spelande av Rock Band. Jag och Emma äger ;) Vi ska börja spela på Hard, men innan dess krävs det lite träning. Min sångröst är varken vacker eller bra. Inte kul. Och Emmas trummspelande kanske inte är det bästa ;) Men gud vad kul det är :D
Annars ikväll händer det inte så mycket. Jag har packat klart alla mina grejer så jag kommer ifrån älsklingen tidigt på morgonen :/ För efter middagen ska jag till Angelika och sova hos henne. Myspys :) För att sedan på måndag åka mot Ökna.
Och nej, jag har inte fått hem min handväska än. Men då har jag ytterligare en sak att längta tills jag kommer hem igen.
Då jag packar ska jag försöka att komma ihåg datorn och en ordlista, ska ha skrivit en uppsats om något tills på torsdag. Lite väl drygt men men...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...