lördag 18 oktober 2008

Lördagsmys

Godmorgon bloggen. Äntligen har jag tagit mig upp ur sängen, men är sugen på att krypa ner igen. Jag vet inte varför men på senaste tiden är allt jag vill att sova. Superdrygt.
Igår så gick vi och la oss jätte tidigt, efter nio nån gång. Simon skulle upp 04:30 idag för att följa med till stugan och vara med på den sista älgjaktsdagen. Och jag valde uppenbarligen att stanna kvar här. Någon som vet vad man kan göra för kul i Skelleftehamn? Inte? Då är vi minst två om det.
Annars har det inte hänt så mycket. Vi nötte Rock Band igår. Vi börjar ju bli riktigt duktiga nu. Dock så är det svårt att sjunga på hard då man i vanliga fall sjunger på easy peasy.... Men det ska nog gå endå...

På måndag ska jag vara på skolan 07:30 för att jaga älg. Men samtidigt ska jag vara där till 09:00 för att göra ett prov. Lite drygt detdära...

Nu ska jag fortsätta att surfa runt, har verkligen inget att göra här. Kanske ska jag sova lite till? Men bara lite grann... Eller ta en buss in till stan och gå runt helt själv. Får ta och kolla upp busstiderna tror jag...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag heter Terese Ahlin.
    Idag startade jag en MCR-blogg. Är du intresserad av att kanske läsa den, eller själv delta i en del inlägg, t ex ny fakta om MCR?
    i så fall kan du gå in på http://www.minakemikaliskaromanser.blogg.se eller kontakta mig på msn, tereseahlin@hotmail.com.
    Tack för mig.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...