måndag 20 oktober 2008

Måndag

Som svar på kommentarerna, ja jag kan nöja mig med ett G, klart jag kan. Men då jag klantar mig för att jag läser fel, och jag kunde ha gjort bättre. Nej, då nöjer jag mig inte med bara ett G.

Måndagar tillhör de dagar man inte ska stiga upp ur sängen. Och den här måndgaen var inget undantag. Visst att jag fick G på provet, men jag kunde som sagt ha gjort det bättre. Men nu är det som det är och jag får bättra mig på nästa prov. Och plugga i tid och inte dagen innan.
Sen så skulle jag få hämtning för att fara ut och jaga. Vilken tur att jag inte bytte om till jaktkläder, för de tkom inte någon och hämtade mig. Så då tog jag tvåan hem, men innan dess passade jag på att göra lite skolsaker.
For förbi älsklingen och myste där, sen så for jag hem och åt middag. Jag hade tydligen fått hem ett paket från M3 Panel som jag är med i. Inget exlusivt eller sådär, utan du samlar poäng som du sedan byter till saker. Det blev en liten överraskning till älsklingen som jag vet att han kommer att gilla.

Men måndagskvällen är inte över än, så man vet aldrig hur dagen slutar.

Pssst... Min moster myser i solen i Rom och jag är fast i Norrland där det har börjat snöa. Japp, inåt landet (läs Simons stuga) ligger det snö på backen. Inte än tycker jag. Är lite för tidigt för sånt...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...