onsdag 29 oktober 2008

Mitt ute i ingenstans...

Godmorgon bloggen. Nu har jag kommit hem. Ska snart kliva i duschen. Känner mig sådär lagomt fräsch efter allt lyftande och bärande. Men fräschandet blir ju snabbt fixat ;)
Har precis sett Vakna med the Voice. Tycker att det är lite tråkigt, kanske för att jag föredrar Rix Morgon Zoo. Dom har min slags humor. Men idag så var då Blondinbella med i the Voice. Så man var ju nästan bara tvungen att se. Och det funkade faktiskt. Jag gillar födelsedagslåten hon fick. Den var riktigt rolig att lyssna på.
Rackarns ... Jag tappade bort mig. Dumma dumma gamla Top Model. Jag är för lätt att distrahera. Haha.
Men jag måste väcka Jenna snart. Jag tycker att om jag är vaken nu, så ska hon minnsann det. Jag ska ju till henne sen. Ska ta en buss sen efter middagen hem till henne. Då ska vi arbeta med det där förbaskade projektarbetet. Visst, det är kul. Men det börjar bli drygt. Speciellt då inte hela gruppen hjälper till. Men det ska det bli ändring på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...