söndag 5 oktober 2008

Vildsvinsjakt i södra Sverige

Snart, eller snart och snart, vid nio tiden åker jag till Burträsk. Ska få hämtning på busstationen utav Cogge. Snällt va?

Jag kommer inte hm förrän på fredag, vilket känns lite smydrygt. Speciellt med tanke på bloggningen. Inse vad efter jag kommer att hinna bli med typ allt. Men ni får ju gärna smsa mig eller liknande så jag hänger med ;)
Ska ringa älsklingen snart. Kommer att sakna han superduper mycket. Men i helgen så ska jag hem till han, till det nya huset. Måste ju se hur dom har det där ;)
Men som sagt, jag kommer sakna dig mestigare än messtihast älskling!

Så nu är typ allt installerat. Ett par filmer är inlagda även fast skärmen är pluttignuttig. Men det det ska nog gå ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...