onsdag 12 november 2008

AFV

Hejsan bloggen. Jag vet inte vad ni tycker, men jag älskar AFV. Kan vara för att jag är skadeglad. Och det mesta som händer i videorna är sånt som jag skrattar åt. Så just nu väntar en stunds skratt.

Sen så måste jag säga att det är kul att jag har fått fler läsare. Det mesta är nog tack var mer trafik. Om du också vill ha fler läasare till din blogg eller hemsida bli medlem här
--> http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jinxedchrissie och se hur din besökssiffra stiger ;)

Annars ikväll händer de tinte så mycket. Ska småstäda lite på rummet. Det behövs typ nu.

Hoppas ni får en trevlig kväll ;)

2 kommentarer:

  1. Hej finns en ny som helt nystartad heter http://www.bloggsurfa.se/.
    Bara för bloggare.
    Om du bli medlem får du 1000 besökare och när du tipsar får 500 för varje person du tipas.
    sprid ut det vidare!

    SvaraRadera
  2. svar till blögger:
    tack för tipset :) klart jag ska kolla in ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...