lördag 1 november 2008

Alla helgonas

Jag måste först säga, tack för en trvlig kväll. Den ägde, ja, tiden man inte sov då xD Det var ju meningen vi skulle ha en skräckismaraton. Räknas 1,5 filmer som maraton? Jag tror inte det. Men vi får ta igen oss nästa helg helt enkelt. Jag och Jenna var ju vaken från typ halv sju igår morse. Sen så klippte jag mig och Jenna piercade sig. Så våran energinivå var ju inte den bästa, även fast vi åt en jäkla massa godis. Vi hann se Sweeny Todd, underbar film av Tim Burton (som för övrigt är ett geni, se bara Corps Bride, Nightmare Before Christmas, Mars Attacks!)
Idag ska jag, Simon och John på bio och se Max Payne. Och den här gången ska det bli av.

Just nu så är det en repris av förra årets EMA som hölls i München. Just nu är det The Bedwetters som spelar = showen är snart slut.
Sen ska jag kliva in i duschen och spola bort allt smink från igår. Inte för att det var mer än vanligt, men ändå ;) Sen ska jag till älsklingen. Men lilldatorn följer såklart med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...