måndag 3 november 2008

And I wants these words to make things right, but its the wrongs that make the words come to life

Nu blir det ett snabbinlägg. Jörgen den fräcke har fått för sig att stänga av vårat internet vid tio, men jag fick despans för att hinna blogga. Det var ju snällt. Men ändå, tio?
Som tur är så kan Boston Tea Party roa mig fram tills elva. Vilket det gör för tillfället. Men jag ska nog snart ändå gå å lägga mig.
Men en glad nyhet, mitt gratis sms funkar igen. Bara så ni vet.

Två citat för dagen:
Jonte: Skolan släpper ju in vilket sjask som helst nu förtiden. Jag menar vissa som går i jakt(ettan) är ju inte ens intresserad av jakt.
Jag: Jag känner mig faktiskt lite pikad...
Klassen skrattar.
Jonte: Nej det var inte så jag menade.

Jag pratar med Stoltz i mobilen och ska säga hej då:
Och ta det lugnt och använd kondom nu.
Stoltz: Men vi har ju p-piller?
Jag: Jamen man vet ju aldrig. Jag vill inte att ni ska föröka er för världens skull.
Skratt i bakgrunden.
Jörgen: Vem ska inte föröka sig?
Jag säger hejdå till Stollen.
Jag: Stoltz och Marris.
Jörgen: Jaha... Nä det vill vi ju inte att det ska hända. Verkligen inte.

2 kommentarer:

  1. Men tack dåe..... :O :(

    //Simon och Marris

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är en bra idé att dom inte förökar sig, för du säger ju att inte jag får göra det!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...