tisdag 11 november 2008

Ännu en bläig dag

Godmorgon bloggen. Vaknade för inte alltför längesen. Var superhärligt att bara fortsätta sova... Och idag hade jag tänkt arbeta med projektabretet så att vi kommer någon vart någon gång. För just nu står vi på samma ställe och trampar.
Har världens huvudvärk och så fort jag ställer mig upp blir jag jätteyr. Vilket inte är nå kul alls... Så egentligen borde jag inte sitta vid datorn. Men jag gör det ändå.
Och jag måste säga det hära just nu; Ja, L'Óreals Beauty Tubes funkar faktiskt riktigt bra. Mina fransar är redan långa och många, men det Beauty Tubes blir dom fan ännu längre. Har haft bland annat problem med att dom fastnar i ögonbrynet... Så jag behöver inga lösögonfransar, bara en riktigt bra mascara. Sen så är den väldigt lätt att ta bort. Blöt en bomullstuss eller liknade i varmtvatten och håll mot fransarna i lite mer än 30 sec (som det rekomenderas) Sen så är det bara att dra av mascaran. Man får inga panda ögon osv om man råkar få vatten i ansiktet/ögat. Vilket är superbra. Så mitt tips är ju att köpa den.

Osminkade genomskinkliga ögonfransar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...