torsdag 20 november 2008

Bakdags

Kom precis hem ifrån älsklingen. Vi har bakat typ hela kvällen inför hans firande på lördag. Supermysigt. Jag fick hjälpa till att göra en julvariant av chokladbollen. Den blev faktiskt riktigt god.
Jag skulle hjälpa till att riva mandelmassa i ett rivjärn och gissa vad som hamnade emellan? Jo, min tumme. Så nu har jag en liten bit av tummen borta. Men det är faktiskt inte så farligt som det låter. Faktiskt.

Sen så är jag superpepp tills imorgon kväll för då ska jag, Simon och Jenna på bio och se Twilight. Supermys.

Men nu ska jag ta och sova (men egentligen hade jag tänkt att skriva om nåt). Så godnatt på er

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...