fredag 7 november 2008

Bakdags

Maya ville baka muffins, och vad är man för slags syster om man säger nej? Och man tackar inte nej till chokladmuffins heller. Så nu ska vi baka typ 15 st (enligt receptet) men jag vet att det kommer att bli bra mycket färre. Haha. Smeten har en benägenhet att försvinna lite eftersom ;) Sen idag ska jag hem till älsklingen och mysa. Kommer självklart att ha med mig ett par muffins till han.
Funderar på om vi ska spritsa dem med grädde på burk? Borde bli gott.
Nu börjar Maya och Jenna bli lite otåliga, dags att börja baka.
Pssst... Gissa vem som har sin digitalkamera i skåpet i skolan? Jo jag! Klant säger jag bara. Får se om jag orkar pallra mig dit på måndag för att hämta hem den...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...