fredag 21 november 2008

!#&%?!

Se rubriken som en enda svordom. Idag är det för snön. Varför kan det inte bara börja snöa natten mot julafton och bara försvinna typ i februari? Men nej, det ska börja redan nu. Kan vara kul om man är 5 år, men verkligen inte då ma är 18 år och är busspendlare = mycket bussväntade i kylan = större risk för förkylning...

Idag på historian gick vi igenom renässansen och mot lektionens slut hade vi en tävling som gick ut på att namnge de sju grönsakerna som vi fick ifrån 'den nya världen'. Och gissa vem som var en av de två som vann ;)? Jo jag =) Lite duktig man är ;) Dock så var det bara på tur, men ändå.

Annars är jag superpepp tills ikväll. Då blir det bio =D men det borde ni veta nu ;) Ska fara och se Twilight. Har varit pepp på den filmen ända sen Jenna visade trailern för ett bra tag sen. Och sen så har man ju hört så mycket bra om den.
Får se om det blir något mer inlägg innan vi far, men det tror jag nog ;)

1 kommentar:

  1. Peppa massor inför filmen, och jag vet att du är glad att jag visade den för dig!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...