måndag 10 november 2008

Carbon Black

Gokväll bloggen. Allt bra med er? Jag har typ precis kommit hem från Simon. Och gissa vad jag har gjort där? Jo spelat Sims.

Jag orkade inte vara kvar på skolan så jag tog tolvan hem. Gick en stund på stan och tittade. Då jag kom till H&M så gick jag och kollade på mascaror, min börjar ta slut. Då såg jag att det hade L'Óreal Beauty Tubes på specialpris. 119 kr iställer för (typ) 167 kr. Vilket inte kändes alltför mycket i plånboken...



Sen så märker man att det börjar närma sig vintern. För det första. Det är mörkt då jag vaknar och solen stiger inte upp förrän jag far till skolan. för det andra. Solen går ner påvägen från skolan och när man kommit in till stan är det bäcksvart. Och det är ju sådär lagomt kul. Inte....




3 kommentarer:

  1. Lycka till i tävlingen nu :D Länka gärna och kom ihåg att du får fem extralotter om du fixar ihop ett presentkort.. Är mascaran bra föresten ?

    SvaraRadera
  2. svar till jennifer:
    jag ska försöka, men det lär ju inte gå bra ;)
    Har bara provat denröda, den svarta sparar jag tills senare ;) men jo, den (röda) funkar fin fint.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...