måndag 24 november 2008

Great...

Jag steg upp extra tidigt idag bara för att inte försova mig. Så nu har jag 45 min över.
Vi ska ut och jaga hela dagen, så det var mycket som man skulle ta på sig. Så här mycket kläder var det längesen man hade på sig. För jag vet inte hur ofta ni brukar ha på er fyra par sockar? Aldrig? Just det.
Sen så fick jag reda på nu av mamma att det kommer att snöa mycket hela dagen. Great... Inte!


Igår så såg jag och älsklingen the Happening. Den var faktiskt riktigt bra, och lite små creepy emellanåt. Så har du inget bättre för dig en kall vinterdag, hyr/köp den och se den. Du kommer inte att ångra dig.

Så nu ska jag äta mycket frukost, för skolan lär ju skicka med pyttipanna eller något annat oätligt till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...