tisdag 18 november 2008

Hur man har kul

Älsklingen for precis hem. Men gud så kul vi hade innan han for. Jag stälde mig på andra trappsteget och hoppade sedan upp på hans rygg och sen sprang han omkring med mig på ryggen på nedervåningen. Och det ska ni veta, det gör man inte så lätt. Dock så hjälpte inte det det minsta lilla mot min ryggvärk. Men det kändes inget medans vi lekte utan nu när vi slutade. Vilket inte är bra alls.

Idag har klassen varit och röjt vid olika pass. Vilket typ gick bra. Om man bortser från att jag och vinden inte går så bra ihop. Jag skulle spreja ett par träd med naturvänligspray i motvind. ch det spelade inte någon roll var jag ställde mig, det var motvind ändå. Ja, om jag inte skulle ställa mig bakom trädet, men då hade jag ju sprayat på felsida... Så mitt ansikte var lite småorangerött, högerhanden röd och mina kläder hade också fått sig en dusch. Men det ska tydligen gå bort i tvätten. Man kan ju bara hoppas...

Så snart ska jag ta en värktablett och gå och lägga mig och hoppas på att ryggen blir bättre under natten.
Och vet ni vad? Jag städade faktiskt rummet idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...