måndag 17 november 2008

Jag gillar informationen...

Jag har ju total missat att det är halvdag idag (läs heldag). Så nu sitter jag på skolan och funderar på om jag ska ta kvart i tio bussen från björkallén eller den som går tolv förbi skolan. Efter som att det är kallt och eländigt och jag är lat så blir det nog tolvan. Kan lägga mig i bastun och sova bort dagen. Låter inte alltför dumt ;)

Sen så när jag skulle ta bort mascaran imorse (jag vet, jag har bara inte orkat på hela helgen) så märkte jag två saker. 1. Mascaran gjorde inte som den röda gjorde, mina fransar blev kortade på mitten. 2. när jag tvättade bort den så var den inte som små tuber utan jag såg ut som vilket pandaface som helst. Så jag blev irreterad och läste igen på förpackningen. Visade sig att bara för att dom är på samma ställe, och har likadana förpackningar betyder inte det att de har samma funktion. Utan Carbon Black är som vilken mascara som helst, och den röda förpackningen är den som gör små rör när man tvättar bort den. Vilket sög rejält. Så jag tipasr om den röda förpackningen och inte den svarta! Så nu ska jag samla ihop mina sista småpengar och köpa en röd också i förebyggande syfte...
Som sagt, den här dagen har inte riktigt arbetat med mig....

1 kommentar:

  1. Du har det inte lätt du!

    Men jag kommer ju på skolan imorgon så då får du någon att kramas med!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...