söndag 9 november 2008

Kyckling och ris

Gokväll bloggen. Tänkte blogga lite innan Gossip Girl börjar. För det vill man ju inte missa.
Igår så var det som sagt filmkväll hos mig. Jag tyckte det var trevligt, och borde göras lite oftare. Eller vad säge ni som var där?
Att ha en projektor är faktiskt inte så dumt. Att se dessa snygga kändisar på typ 100 tum är inte så illa. Filmena vi såg var Sin City (med bla Jessica Alba) och Resident Eveil 2. Underbart.
Efter att klockan passerade halv tolv så fick min syter och hennes kompisar sitta och se på film. Visst är jag generös? Men det roliga var att från början var dom tre stycken. Sen gick dom ner, sen när dom kom upp för andra gången var dom fem. Och sista gången dom gick upp tog det fan aldrig slut med folk. Hahaha. Ni minns den korta tjejen med blonderat affro? Jag ler fortfarande då jag tänker på henne.
Men just nu håller jag på att avlida. Jag har varit jätteduktig på senare tiden med att äta mindre portioner mat och äta bra mycket mindre onyttigheter. Men den här helgen var ett stort udantag. Ja, igår och idag då. Till middag idag blev min favoriträtt kyckling & ris. Det är en av få maträtter jag kan äta ihjäl mig på, helt seriöst. Så då vet ni det.
Annars idag då? Jag har suttit vid Simons dator och spelat The Sims hela dagen, seriöst. Men gud vad kul det är. Hahaha jag vet att jag är en no-lifer. Men mest bara då det kommer till Sims och shopping ;)

1 kommentar:

  1. Jag måste ju ta och fixa sims 2 snart så vi kan sitta och "lana"

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...