lördag 15 november 2008

Lite coolt, men mycket gräsligt

Nu har jag kommit hem från shoppingen med Tinah. Vi for förbi Myrorna för att se om vi kunde hitta något. Ibland lyckas man ju hitta något som faktiskt funkar. Hittade två väskor som jag blev kär i. En var lite Chanel-wannabe och den andra var bara för söt, men den var lite drasig vid magnetlåset. Vilket var supersynd för annars hade jag haft med mig den hem.
Sen så hittade jag ett par skor i min storlek som faktiskt såg bra ut. Dock så var dom lite dyra för att vara second hand.

En hemsk pälsmössa
Den var faktiskt härlig....
Vi kom inte överrens om vilken färg den var egentligen.. Den bytte färg beroende på var man stod.
Det var ett par bröst på klänningen. Inte snyggt alls...
Metallicfärgadväst med lurv runt kanterna
No comments...
Ljustrosaglittrig kavaj..
Väskan jag tänkte köpa. Söt va?
Chanel-wannabe'n med en fake Dior i bakgrunden. Fanns hur många fakedesignväskor som helst.
Inte den bästa färgkombon ;)
Blågenomskinlig skjorta...
En kjol som Tinah sett ut tidigare. Den var tydligen väldigt jag. Vad tycker ni?


1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...