fredag 14 november 2008

Lunch på Tattung

Idga så träffade jag pappa på stan för att prata och äta lunch. Valet blev såklart tre små rätter på Tattung. Det är ju super gott. Sen så ingår efterrätten, friterad banan med glass. Och då jag fick min tallrik med bananen och glassen var den lite lustigt upplagt. Okej, väldigt roligt upplagt. Pappa tänkte inte på det förrän jag sa det. Helt ärligt, jag måste ju tänka snusk heela tiden. Typ.

Men erkänn nu, du fick det till något fult du med.

Medans jag väntade på pappa passade jag på att kolla in vad jag vill ha i julklapp.
Hittade 3-4 böcker inne på Bokia, två par supersöta skor inne på Pixie's, x antal Friis & Co väskor och lite annat smått och gått. Självklart passade jag på att kolla in julklappar till mina vänner. Ska börja köpa dom snart. Ska bara jämföra priser lite grann ;)

1 kommentar:

  1. Jag måste erkänna att jag skulle tänkt på samma sak!

    Köpte ni något fint då?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...