söndag 2 november 2008

Max Payne

Godmorgon bloggen. Igår for jag, Simon och John på bio och såg Max Payne. Filmen var faktiskt riktigt bra. Dock så tyckte inte alla det. Kanske för att dom har spelat spelet och inte jag. Kanske för det bättre.
Idag så händer inte så mycket. Har städat på rummet. Ivartfall plockat undan lite grejer. Men just nu sitter jag barnavkt till min otroligt (o)jobbiga lillasyster. Hon sitter så sött och ser på tecknade Fantastic 4 på Cartoon Network. Vilket jobb.
Och jag har hittat åt min USB-kabel till kameran och batteriladdaren. Så snart är det uppladdat då blir det att lägga in lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...