tisdag 25 november 2008

Nytt försök

Godmorgon bloggen. Snart är det dags för frukost, men först tänkte jag skriva lite :)
Jag har sovit så sjukt dåligt inatt. Inte på grund av några mardrömmar, utan för att Villgott har levt om hela natten. Så jag är ju inte direkt pigg nu...
Eftersom att vi ska jaga idag med, så har jag gjort en lösning på mitt problem från igår. Lyckas det så märker ni, för det blir inget argt inlägg kring samma tid som igår. Utan då är nog jag påväg uti skogen.
Men som sagt, pigg, nej det är jag inte det minsta lilla....




Pssst... Anonymakommentarer publiceras ej. Även om du skrivit dit din bloggadress...

2 kommentarer:

  1. är precis likadan, anonyma kommentarer publiceras inte, så ska det ju vara, är man anonym står man inte för det man skriver

    SvaraRadera
  2. Nystartad toplista.Registrera din blogg!
    http://flerb.topplista.com/

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...