onsdag 5 november 2008

Shopping @ Cubus

Jag, Jenna och Malin tog tolvan in till stan idag. Och gissa vilka som somnade på bussen? Jo, jag och Jenna. Och gissa vem som ringde och väckte mig nånstans? Jo, älsklingen. Just när man sover som bäst så är det alltid någon som ringer och väcker en. Oftast dock väckaren ;)

Jag och Jenna sprang runt i olika butiker och kollade efter ingenting. Jag är alltid ute efter nånting, men har oftast ingen aning om vad det är jag kollar efter. Igår var det en stickad kofta (som för övrigt är supermysig) och idag blev det en luvtröja ifrån Cubus. Jag är egentligen inte ett alldeles för stort fan av Cubuskläder, längre. Jag har råkat ut för dålig kvalité lite för ofta. Jag vet att det inte är de dyraste kläderna, men dom borde väl ändå hålla? Hursomhaver. Tröjan är alldeles underbar och kostar 199 kr. Vilket jag tycker är helt överrenskommligt (ända tills jag funderar på vars i hela helsefyr pengarna har tagit vägen ;) )

J'adore Shoes Bags & Boys
Imorgon är det som sagt dags för EMA. Och jag ock Jenna kommer att sitta bänkade framför TVn från start till slut. Och iår ska vi inte bli störda ;) Så jag gissar på att jag och Jenna kommer att vara helt slut på fredag. Det får bli en tiiidig kväll då istället. Det lär behövas.
Men nu måste jag tyvärr plugga till ett prov jag kom på idag att vi har imorgon. Vilket suger. För jag kommer inte ihåg om VAD vi har prov på. Visst är jag duktig?



2 kommentarer:

  1. De är ju nästan så jag oxå borde ha en såndär tröja, dom var ändå grymt sköna!

    Fast de stämmer bäst in på dig!

    SvaraRadera
  2. haha ja :) men det är bara 'Boys*et som inte stämmer för mig. A boy hade varit bättre ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...