fredag 28 november 2008

¨Skoshopping

Hejsan bloggen. Äntligen fredag! Eller vad säger ni? Jag och Jenna gick på stan fram tills för typ en kvart sen. Så vi har inte varit hemma nå länge.

Jag, Jenna, Grunko och Colby for och åt på Subway. Vilket var riktigt gott som vanligt och vet ni vad? Jag är fortfarande mätt. Vilket är väldigt ovanligt.

Sen så flummade jag och Jenna runt inne på Gina. Dock så hittade vi inte det vi var ute efter. Så vi flamsade vidare till Bokia. Och där hittade vi självklart något. Och ja, nu ska jag börja läsa Om jag kunde drömma. För jag behövde den väldigt mycket. Så den lär ju vara utläst imorgon haha. Sen så gick vi och kollade på skor. För jag vet inte vad ni tycker, men sneakers funkar inte i snön. Det gör dom verkligen inte. Så jag köpte ett par skor som är lite högre, påminner lite om UGGs men dom ser inte ut som dem. För ska jag ha ett par UGGs-liknande skor så ska det vara just ett par UGGs och inga kopior. Men hur som helst. Skorna är supermjuka och jättehärliga.

Ikväll så är det som sagt filmkväll hemma hos mig. Vi har dock inte listat ut vad vi ska se, men det löser sig.

Nu ska jag fortsätta se Projekt Runway.




Skorna kommer ifrån Din Sko

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...