söndag 16 november 2008

Söndag

Då jag väl kom till Skabbhamn så mötte Simon och John kig vid busshållplatsen. Sen så gick vi till macken och köpte lite onyttigheter och hyrde en film. Eftersom átt John inte gillar skräckfilmer medans det är typ det enda jag ser, så blev det ändå Meet the Spartans. Men den hade vi ju sett tidigare på bio, men det gjorde ingenting. För den är trots allt lite smårolig.
Annars idag har vi inte gjort så mycket. Jag börjar bli en jäkel på spindelharpan och killarna har suttit vid deras datorer och nördat lite grann. Men det är dock inte så farligt...
Jag ska tydligen ha snarkat ända till klockan fyra imorse, och då gick dom och la sig. Men inte snarkar väl jag heller ;)?

Sen så blir det att äta middag här och sen får jag skjuts hem. Måste städa på rummet och skriva klart tidsplanen så jag kan skriva ut den i skolan imorrn...

Pssst... Var med och tävla om en goodiebag http://catharinamodell.blogg.se/2008/november/vinn-goodiebag.html

eller om en skitsnygg klocka : http://ivillagra.blogspot.com/2008/11/utlottning.html

1 kommentar:

  1. Nejdå gumman du snarkar aldrig, det är pingu som snarkar högst!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...