tisdag 11 november 2008

Systrar i Jeans


Den är ju ursöt. Hela filmen har ju inte gårr än, men vad jag kommer ihåg av boken och det jag sett hittills gillar jag. Nog för att jag är en skräckälskare, men ibland går även sånna här filmer bra. Faktiskt.

Men ju mer jag kom ihåg av böckerna, ju mer insåg jag att jag inte ville se filmen. Så sorglig en film kan bli. Eller är det bara jag som blir ledssen över sånt? Jag vill skriva vad som händer, men känns så dumt mot de som inte läst boken eller sett filmen.. Och om du inte har gjort det tycker jag att du ska göra det!

2 kommentarer:

  1. Jag grät floder och pappa mobbade mig och frågade om jag hade svårt att prata, jag är lipsillarnas lipsills drottning!

    SvaraRadera
  2. Jag har enbart sätt filmen o tycker den e sjukt bra (:

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...