lördag 22 november 2008

Twilight

Jag tänkte skriva en helt vanlig recension av filmen, men det går bara inte. Den var så sjukt bra. Man kunde inte göra annat än att älska den. Om man bortser från killarna som satt bakom oss som trodde att Twilight var en skräckis.
Under filmen kom jag på mig själv med att le, istortsett hela tiden. Och det är en sak som jag inte gör särskilt ofta.
Så jag kan fortsätta skriva om hur underbar filmen är, men det orkar jag verkligen inte. Därimot tycker jag att just du ska se den om du inte redan gjort det. Men då kan du gå en gång till.
Så nu sa jag klicka hem böckerna, på svenska och engelska. För en sak är då säker. Jag vill ha mer.

Pssst.... Det här är min nya Underworld = en film jag ser heela tiden ;)

1 kommentar:

  1. Gratis och bra!
    Klicka på länken och prova själv --> http://www.gratismode.se/?c=5426

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...