tisdag 18 november 2008

Underlig natt..

Godmorgon. Jag har självvaknat för typ en halvtimma sen. Duktigt va? Dock så hinner jag inte hoppa in i duschen så mitt hår ser ut som ett skatbo. Men det gör inte så mycket för vi ska bara vara ute idag. Så jag springer omkring med långkalsoner under ett par förstora jeans (annars hade det aldrig gått) och dubbla tjocksockar. Hoppas dom går ner i skon bara...

Sen så har ajg haft jättesvårt att sva inatt. Jag har då inte sovit bra. Har vaknat för minsta lilla ljud och då speciellt då Villgott dunkade in i akvariet med skalet. Sen så har ju inte precis drömmarna varit de bästa. Men men. Det är bara att lägga sig tidigare ikväll helt enkelt. Men efter skolan blir det att städa rummet. Verkligen. Och göra matte. För jag har inte ens hämtat ut matteboken och jag har tydligen prov väldigt snart. Hehe... Nu är det dags för frukost.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...