måndag 17 november 2008

With Canon you can!

Jag letade igenom våran smckeskål som stod gömd i mammas garderob. Jag vet vi har lite speciella platser. Hur som helst så hittade jag en söt diamant, peace-örhängen, mina gamla duvörhängen, silverhjärt-örhängen och ett objektiv till en systemkamera. Inte visste jag att mamma hade en systemkamera? Men hon har tydligen det. Hon fick den av min farmor och farfar som hade fått den utav farmors pappa. Och nu är den min. Men som ni märker så har den varit med ett par år = inte digital. Utan det är en helt vanlig kamera, ni vet där man framkallar bilderna ;) Det är ju lite coolt :) Så nu ska jag köpa film till den och börja öva. Hoppas bara att det inte är allrför dyrt med filmen till den, vill inte bli ruinerad.





1 kommentar:

  1. Jag har också en canon analog systemkamera :D hihi

    Lycka till i tävlingen !

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...