söndag 7 december 2008

2a advent

Goddag bloggen. Nu är det inte långt kvar till jul. Jag längtar.
Idag är det bara en ta det lugnt dag. Jag har sånna ofta, men nu under december är det alltid lika härligt att bara ta det lugnt.
Idag så blir det nog att sy fast knapparna på min kappa. Jag har en benägenhet att peta bort dem. Tips om nån tråd som håller länge?
Veckan blir typ lugn. Imorgon ska jag träffa pappa på stan och äta middag. Tisdag blir det bio med vännerna (Twilight igen). Nån dag nu i veckan har jag matteprov. Suck... Och på fredag är det historiaprov på allt vi har gått igenom hittills. Så det blir mycket plugg i veckan.
Och till helgen blir det väl att se film eller nå liknande ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...