måndag 1 december 2008

Adventskalender

Idag har jag tagit det lugnt. Simon hade lyckats glömma sina presentkort hos sin pappa, så tyvärr blev det ingen shopping idag. Men det får vi tar å göra en annan dag helt enkelt.

Men vi for ut och gick. Dock förbi Coop, men ändå. Jag hade bara tänkt att köpa VR, men jag råkade se en Hello Kitty adventskalender så det blev en sån med :)
Då jag kom hem låg ett paket och väntade på mig. Mamma var supernyfiken, och det var ju jag med. Jag hade hoppats på något spännande, för vad jag vet så har jag inte beställt hem något. Och det hade jag inte heller, utan vunnit. Mamma hade tydligen anmält mig till x antal tävlingar och jag hade vunnit en av dem. Det blev en billaddare till min iPod. Sött va? Den är värd hela 550 kr ;)
Annars ikväll så ska jag förbereda mig för imorgon. Om jag inte minns fel så ska vi ut och jaga älg...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...