onsdag 10 december 2008

Arbeta?

Sitter i skolan och ska egentligen arbeta om uppdraget vi har i veckan, Upplysningen & romantiken. Spännande? Inte precis. Men det funkar, har ju trots allt en fungerande grupp, trots att ingen av dem är här just nu.

Hade supertrvligt igår. Filmen var precis lika bra som förra gången. Och nu vill jag gå igen. Haha.
Medans jag och Jenna väntade på att få hämtade ut biobilljetterna passade vi (jag) på att kolla efter julklappar inne på Pixies. Hittade två söta väskor från Friis & Company, en lite mindre röd axelväska och en större svartväska. Men dom var lite smådyra, den lilla röda kostar 499 kr och den stora svarta kostade 759 kr (på ett ungefär). Får jag pengar i julklapp så blir det den lilla röda tror jag.

Nu ska jag fortsätta jobba (eller hur?) och sen är det lunch och efter lunch blir det att se på film, Sleepy Hollow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...