onsdag 3 december 2008

Hatar när man alltid ska ha rätt

Hej bloggen. Jag vet att jag är hemm lite tidigare än vanligt, men vi hade turen att få sluta tidigare idag.
Det jag skrev igår att resten av veckan kommer att bli en pina stämde verkligen.
Jag skulle ge Angelica nå presentkort till skolkatalogen. Men dom hade blivit kastade. Så jag blev tvungen att ta den tidigare bussen in till stan för att ta ut pengar. Jag tänkte att 300 kr borde räcka. Men det gick inte. Så jag provade att ta ut 200 kr istället, och det gick. Visade sig att jag hade 99,95 kr kvar. Och jag har ju inte tt sådant überkort att jag kan ta ut en extra hundring. Så det sket sig. Då vi kom till skolan gav jag Jenna pengarna som hon skulle ge Angelica för vi skulle vara ute hela dagen. Sen när vi var ute och jagade hände det ingenting. På hela dagen.
Jag och Pontus fick skjuts utav Linus ner till byn för att hinna med halv tre bussen till stan. Vi hade lagt våra saker i hans bils bagageutrymme. Så när jag skulle öpnna luckan för att ta ut grejorna fick den en jäkla fart och for upp och sen ner. Men jag tänkte aldrig på att den skulle studs ner igen, jag tänkte bara på att jag skulle skynda mig så att jag inte missade bussen. Så bagageluckan studsade ner på mitt huvud. Som om det hjälpte mot min huvudvärk.
Men nä, jag visste att jag inte borde ha klivit upp idag...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...