onsdag 24 december 2008

Julafton 2

Nu är alla presenterna öppnade. Dock inte Simons och Jennas, men det går lätt fixa ;)
Jag är supernöjd med min jul. Men den är ju långt ifrån klar än. Ska till Simons mamma ikväll för att fira lite där och imorgon ska jag till Simons pappa för lite etferfirande och sist men inte minst, julen med Jenna och Malin. 5 jular. Helt perfekt ;)
Jag har fått en gul/beige rutig clutch

underkläder (är det lämpligt att ladda upp bilder på det?)
ett par jeans (pga av att jag inte alls är duktig på att ta bilder på mig själv i speglar så får ni se dem senare)
ett par solglasögon (som vanligt)


ett halsband

en kniv


ett par hörlurar från SkullCandy


en Hello Kitty väggklocka


och pengar. Inte dåligt den här gången heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...