lördag 13 december 2008

Lucia

Ledssen för dålig uppdatering igår. Jag har varit lite upptagen ;)
Simon och hans pappas tjej kom och hämtade mig på stan, sedan blev vi avläppta uppe på Solbacken för att handla förnödigheter till helgens LAN (jupp, jag är på ett LAN, men jag LANar Sims. Gulligt va?)
Efter det for vi och hämtade resten av sakerna vi behövde och sedan bar det av till Raggvaldsträsk. Det är seriöst mitt ute i ingenstans. Vi fick två små strömavbrott igår. Det sög ju lite grann. Efter det andra så gick vi och lade oss. Och då var klockan typ då jag brukar stiga upp på veckorna. Ok, inte riktigt men klockan var typ halv två.... Men jag fick då sova läänge nu.
Då jag inte har spelat Sims så har jag suttit och sett på en väldigt bra tv-serie, Hellsing.
Den handlar om organisationen Hellsing som tar död på dom odöda, främst vampyrer och ghouls. Den är faktiskt riktigt bra...
Nä nu ska jag ta och äta något... Ha en trevlig Lucia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...