måndag 29 december 2008

Lunch och stan

Jag vaknade kvart i tolv imorse och såg att jag hade fått lunchinbjudan av farfar som undrade om vi kunde äta lunch ett idag. Så det blev att stressa värre. Vilket var sådär lagomt roligt. Men jag hann med tjugo över tolv bussen till stan, så jag var ju faktiskt riktigt duktig. Jag, älsklingen, Gsson och Bella gick runt ett tag. Simon orkade bara in på Game sen så for han hem, så då gick jag vidare med Gsson och Bella.

Efter ett tag så ringde farfar och vi träffades inne på CK. Sen så for vi och åt på Tattung. Det blev lunchbufféen där. Riktigt smaskigt. Sen for min bror och klippte sig så jag passade på att gå omkring och shoppa. Dock så blev det inte så mycket som jag hoppats på, men rean är inte slut än. Jag köpte (enligt mig) den bästa hudkrämen för ansiktet som finns; Ldb Vitamin Face Cream. Den är alldeles underbar. Funderar på om jag ska köpa resten av sakerna i hudvårdsserien, vilket innebär ytterliggare en tur till stan snart ;)

Sen så gick jag till nya favoritbutiken Pixie´s och köpte ett halsband och ett par örhängen från Friis & Co för 79 kr/st. Inte så himla farligt dyrt. Kunde ha blivit värre. Som en ny handväska (A)



Sen träffade jag farmor och en väninna till henne, så jag passade på att gå med dem en stund. Jag skulle lic få hämtning av farfar efter en stund, så det gjorde inget.



Och nu är jag hemma och ligger och myser i sängen och försöker ignorera klädröran på golvet, men nu börjar den bli svår att inte se. Så om nån dag får jag göra något åt det (eller nu...) Ikväll blir det att ta det lugnt tror jag. Jag ska fortsätta att läsa på Eclipse, läste ut New Moon igår. Så nu har jag snart hunnit ikapp och förbi Jenna ;) Haha.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...