fredag 26 december 2008

Mellandagsrea

Godkvällen bloggen. Sorry för dålig uppdatering, jag har varit lite upptagen.
Jag for hem till älsklingen igår och provade att spela Guitar Hero World Tour. Och det var faktiskt rättså kul. Enligt mig. Men kanske inte lika kul för Emma. Hon blev trött i armarna ;) Men jag fick då skräna till Paramore's Misery Business och Linkin Park's What I've Done. Superkul.
Idag så for jag och han på stan. Han behövde ett par nya skor och jag har pengar som behövdes spenderas. Dock så blev det inte lika mycket som tänkt. Men det gör inget. Köpte en kanske julklapp till Jenna och Malin. Får se hur det blir. Sen så köpte jag en lite sen julklapp till Simon. Men han blev glad ändå ;)
Och såklart träffade man på en och annan man känner. Och det blev som lite svårt att ignorera dom då Simon var med. Jäklar. Jag som har varit så duktig på det hittills.... Men men. Bättre försök imorgon. Då ska jag träffa farmor på stan. Måste komma ihåg att ta med systemkameran sm jag pratat om tidigare. Så vi får se hur det löser sig.
Men nu ska jag fortsätta och läsa New Moon. Jag tål nästan inte att Jenna har hunit läsa ut den för mig, dock på svenska, men ändå. Tur att jag har försprånget att reda äga dom andra böckerna ;) Men jag behöver inskaffa dem på svenska med. Nä nu svamlar jag på. Dags att sova.
Då man drömmer att det brinner i ett hus och man funderar på vad man ska ha på sig för skor, då sover man inte bra. Öhm. Ja mer svammel.
God natt på er.

1 kommentar:

  1. Nästan så jag måste in till stan bara för att köpa resten av böckerna.. och läsa ut dom FÖRE dig ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...