lördag 27 december 2008

Shopping






Hejsan. Tänkte tvärskriva ett inlägg imorse men det blev lite stressigt. Jag fick skynda mig till bussen för att inte bli alltför sen in till stan.



Jag och farmor gick mest bara runt och tittade. Ingen av oss var egentligen på köpahumör, vilket är superovanligt. Efter att jag och hon varit på Subway och ätit lunch for hon och farfar tillbaka till Fällfors, träffade jag Jenna och vi shoppade lite grann. Jag köpte två klänningar från Gina Tricot. Och.. ja... Det var allt. Igår så köpte jag en julklapp till mig och en till Jenna. Jag ville lägga upp en bild igår, men det vore lite olämpligt med tanke på att hon läser min blogg. Men nu har hon fått halsbandet, så det är OK att ta en bild nu ;)
"Love your laugh. Love your style, love your heart, your soul, your smile. Love your voice, love your touch."
Den blir det till nyårs. Inte alltför speciell, men vad gör det :)
En till vardags

Ikväll så ska vi bara ta det lugnt. Blir nog lite Wii och lite Singstar och lite Harry Potter för jag bestämmer och då får Jenna lyda. Nä, hon får läsa Eclipse medans jag ser på film ;)
Jenna ligger i sängen och hyperventilerar. Och fnittrar xD Jag tror hon är käääär ;) Eller så är det på grundav Eclipse?

1 kommentar:

  1. DROOOL med oändligt många O! Edward Cullen <3

    Jag behöver faktiskt oxå en übersnygg vampyr!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...