torsdag 4 december 2008

Skavsår under foten..

Ja, jag vet att ja är lite udda. Men nu har jag iallafall lite småsvårt att gå. Tar sjukt ont. Ska snart leta reda på en nål och papper och ha sönder dom jäklarna.. För då brukar det bli bättre ;)
Annrs då? Typ inte mycket. Hade lite mikrobiologi på morgonen och då passade jag på att skriva klart mitt tal till engelskan. Har man inte tid annars måste man skapa den. Och dessutom var det ju bara redovisningar och jag hade ju redan gjort min. Men jag lyssnade faktiskt bra ;)
Engelskan funkade också. Hade riktigt kul ;)
Nä nu ska jag typ städa rummet eller nåt liknande.

1 kommentar:

  1. Det är så synd om dig honey! Jag vet inte hur du alltid lyckas få just under foten :O

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...