fredag 5 december 2008

Stan med älsklingen

Hellu bloggen. Allt bra med er? Jag mår fin fint, har slutat ha ont i fötterna nu, istället är dom bortdomnade. Men man kan ju inte ha allt.

Har precis kommit hem till Simon. Vi har gått omkring på stan idag. Han hade fått presentkort hos Cubus och H&M så det blev klädshopping till han. Men jag fick ändå två små mininagellack ifrån Depend. Snällt av han va?

Ikväll blir det att ta det lugnt med vännerna. Malin och John ska komma förbi efter middagen och se på film. Jenna (den svikaren) for till Staffan för att hälsa på han och Lappen...

Om ni skickar sms eller dylikt till mig och jag inte svarar så beror det på att jag har slut pengar och gratis sms. Inte bra alls....

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag, är dö trött. Hörs sen

2 kommentarer:

  1. Men de va ju pingu som sa att ni skulle vara ensamma FAKTISKT!! Då hade jag ju inte något annat val än att fara och umgås med Lappen (Staffan är på jobbet)

    SvaraRadera
  2. jag förstår vad du menar med slut pengar och gratis sms! De e en pina att inte ha gratis!! XD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...