söndag 7 december 2008

Wii Fitness

Innan middagen spelade jag Wii Fitness. Det är aldeles underbart. Och man blir faktiskt lite svettig ;)
Nu är det så att min mamma mutar mig för att gå ner i vikt. 100 kr/kg = 1000 kr / 10 kg. Låter inte så dumt va? Dock så har dom satt upp en max gräns på 4000 kr... Jag får tydligen inte gå ner hur mycket som helst.
Sen så har jag hunnit boka billjetter tills på tisdag. Längtar verkligen. Nog för att jag redan sett filmen en gång, men det räcker seriöst inte. Den här filmen kommer att bli dyr för mig ;) Längtar tills den kommer ut på DVD....

Ikväll så är det Gossip Girl. Klart att jag ska se det ;) Vad ska du göra ikväll?

1 kommentar:

  1. Det låter ju jättebra! Du får motionera och äta nyttigt i mängder så får du massor med pengar

    Och pengar = Shopping
    Viktnergång = mera shopping

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...