tisdag 6 januari 2009

090106

Jag blir nästan glad då folk bryr sig om mig när jag är sjuk. Speciellt dom som faktiskt finns där, eller bara allmänt ni bloggläsare. Men då en person som inte har varit här på ett bra tag börjar påstå en massa, då blir jag nästan irreterad. Men tack ändå för omtanken.

Min dag har varit bra. Jag vaknade efter tolv nån gång. Sen så har vi sett på lite film och jag har även hunnit läsa lite.
Så nu sitter jag hemma och ser på Forrest Gump med mamma. Snart kommer nog middagen och sen ska jag fortsätta att läsa på mangaserien jag fick av Simon och Erika i julklapp. Har en bok kvar. Så nu är slutet nära ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...