torsdag 8 januari 2009

090108

Godmorgon bloggen. Snart, men inte riktigt än, så börjar jag skolan. Och vet ni vad? Det ska bli så sjukt skönt att gå sista terminen innan studenten. Men jag har ingen aning om vad jag egentligen tycker. För jag har märkt att jag har börjat drömma lite för ofta om hur saker borde varit om jag inte valt Naturbruks (och vet ni vad, det sög) men mina drömmar är oroväckande mycket om den där förbannande studenten. Personligen tycker jag att den bara kan komma nu så jag får börja i 'den riktiga världen'. Jag är sjukt pepp för det, för att komma bort härifrån, hur kan man inte vilja det?

Idag så ska jag till älsklingen om jag mår nå bättre. Jag har för mig att jag vaknade inatt av hostan. Men jag har nog hostmedicin någonstans här hemma. Det blir att ta lite sånt och hoppas att man blir bättre snart.
Sen så hoppas jag att mitt paket från eleven kommer idag. Man får som sagt hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...